Jarné Šialenstvo

sobota 28. marca 2015


Možno uvažujete o názve tohoto článku. Týka sa, dá sa povedať že novej mánie v podobe týchto vakov. Všimla som si, že takýto typ doplnku má dnes prakticky každé druhé dievča. (Pamätáte ešte na tú zelenú-army bundu?) Najviac však prevažuje jeden tvar, akoby staromódny ruksak (dokonca aj dedo má taký, chodí s ním na huby), ktorý som aj kvôli tomuto dôvodu nechcela.

V článku vám však ukážem aj iné vaky (aj tie populárne), ktoré sa mi páčili či tvarom, prevedením alebo jednoducho designom. Takže si nemyslite, že to bude len nejaké chvastanie, čo som som si kúpila a podobne.  



Avšak tento druh tašky je vhodný najmä na jar a leto, a keďže je teraz jar, nazvala som príspevok jarné šialenstvo. Navyše som nevedela vôbec nič vymyslieť, pretože nechcem, aby tu boli nejaké strašne-swag-anglické názvy ako haul. Je to na každom blogu, takže som sa chcela trochu odlíšiť. Navyše mám na to aj viac dôvodov, určite ich raz rozoberiem v nejakom článku. 

Tento vak som uvidela oveľa skôr, než došlo k nákupu. Prvý raz, keď som ho zbadala, sa mi veľmi zapáčil, nebol taký istý ako hociktorý iný s kvetovaným vzorom aký má takmer každý. No odradila ma jeho cena a veľkosť. Bolo jasné, že ak sa tam zmestí A4 bude to len tak tak.


Trochu som si to potom urovnala v hlave a nakoniec ho kúpila, aj keď som do obchodu  nešla za týmto účelom. Prevážili u mňa typické výhody ako design, tvar, či farba. Ja proste takýmto výhodám neviem odolať.

Páčia sa mi na ňom najmä tie vrany, ak ste si všimli, aj tu na blogu mám celkom dosť vecí s vranami. (Napríklad kurzor.) Jednoducho sa mi páči táto symbolika.


Zvnútra je látka zdobená bielo-modrými prúžkami, čo je perfektná letná kombinácia. Je tam tiež vrecúško mobilného formátu, jedno trochu väčšie od neho a ďalšie na zips.

č o  b y  v á s  m o h l o  
z a u j í m a ť
cena | 19.99€ 
obchod | six

i n š p i r á c i a


Teraz by som rada prešla k jarnej inšpirácii. Každý  z týchto vakov má podľa mňa niečo osobité, čo ho robí výnimočným. 

1. n e v i n n o s ť  č i p k y
Na tomto sa mi páči najmä biela farba v kombinácii s hnedou a máličko romantický vzor čipky. Ja som blázon do čipkovaných vecí, hoci to nevidno, keďže ich nevlastním veľa. Ak by toto bolo v nejakej primeranej cene, okamžite kupujem. 

2. p r e b ú d z a n i e
Tu sú práve kvety, ktoré mi pripomínajú prebúdzanie prírody na jar. Veď to poznáte, vonku spievajú vtáčiky a okolie sa odieva do najpestrejších farieb. Celým tvarom mi pripomína tašku vhodnú na piknik. 

3. č i e r n a  r e b e l k a
Dúfam, že vás neotravujú tie moje super názvy. Myslím že viete prečo som to tak nazvala a viac k tomu nemám čo povedať. Páči sa mi jednoduchosť designu

4. j a r n á   r o m a n t i k a
Tento je veľmi podobný s dvojkou, ale kvety sú trošičku iné. Akoby menej výrazné a to je na ňom práve ten romantický prvok. Nie je tam toho veľa, keďže povrch je z hnedej kože. 

5. m o r e,  l o ď  a  k o t v a
Kotva, prístav, nádej. Všetci vieme čo to symbolizuje. Dá sa povedať, že je to veľmi neoriginálne, ale takéto prevedenie som minimálne u nás nevidela. Ale viac by som mi páčil keby kotvy nešli krivo, ale rovno. Viem že to znie bláznivo, ale štvalo by ma to. 

6. m a l á  p a l e t a
Obmena môjho vaku, akurát s motívom štvorku. Keby to nemal každý v meste, možno by som si to aj kúpila. Ale nedá sa to zladiť až tak dobre. Avšak vyzerá vážne dobre, čo poviete? 

7. v o d o v o m o d r á
Tu je to o dosť zaujímavejšie, kvietky nie sú obyčajné ako pri štvorke a šestke, sú akoby namaľované. V kombinácii s modrou to vyzerá úžasne. 

8. l e t o,  s l n k o  a  p r u h y
Na obrázku nevyzerá tak dobre ako v skutočnosti, ale tie prúžky sú predsa dokonalé! Čo poviete? Mali ho aj v takom formáte ako ten môj alebo číslo šesť. 

9. h v i e z d y  a  d i a m a n t y
Modrá farba v kombinácii so svetielkami vytvárajú z tohto vaku vskutku jedinečný kúsok. Majiteľka si k nemu pripla aj pár odznakov. Prevedenie je veľmi originálne. 

10. f a r b y  a  A z t é k o v i a
Vzor na tejto taške je podľa mňa bezpochyby aztécky. V poslednom čase to začalo byť dosť populárne, a páči sa to aj mne. Avšak, tu by som dlhšie rozmýšľala či si ho mám kúpiť alebo nie, zdá sa mi trošičku obyčajný. 

A čo vy? Páči sa vám tento módny trend? Nezabudnite blog sledovať na facebooku, aby ste dostávali tie najčerstvejšie novinky. 

xo, Radka

2 komentáre:

  1. Jak se Ti v něm nosí věci? Mně vždycky přijde, že to musí tlačit do zad :D Třeba když tam mám lahev... Pro mě by nebyl, protože by nepřežil mé zacházení... Jsem schopna zdevastovat i bytelněji vypadající normální městské batohy :) No dobře, trochu přeháním, ale ten, co mám, už byl v opravně... (https://zrks.cz/storage/img/20120827/458x258_b849ae41b430bff7036c2c70b38e2b66.jpg)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD tento članok som písala hrozne dávno. Rozmýšľam, že napíšem aj nejaký update :D tak on to nie je tak úplne batoh, skor taška, takže je to úplne v pohode. Samozrejme, keby som si napríklad fľašu dala úplne dozadu, tak mi vráža do chrbta a je to nepríjemné... Ale našťastie to tak nie je, lebo vždy mám minimálne jednu vec, ktorú tam môžem dať okrem toho 😂 Neviem či rozumieš... Asi nie.. Ale nevadí 😀😀🙊
      Tak ja som zase na veci dosť šetrivá, málokedy niečo stratím a tak 😊

      Odstrániť

 
summer glowing //// creYativitE